2016. július 9., szombat

Sex on the beach (+18)

Hosszú-hosszú ideje vagyok már a parton, s minden egyes napom abból állt, hogy vízi mentős kötelezettségemet elvégezzem, s abból is hogy valamilyen bigét keressek, s megdöngessem. Akár lent a parton, akár a kibérelt lakásomban. Habár a munkám igen egyszerű. Ha valakit nem bírnak kimenteni, én megteszem helyettük. Ez vagyok én, Park Jimin,  24 éves, s akiért szinte egy csomó csinos hölgy, esetleg kislány képes lett volna megfulladni a tengerben csak, hogy kimentsem.
S most sem alakultak másképpen a dolgok. Járkáltam az emberek között, pillantgattam ide-oda, s egyik pillanatról a másikra azt vettem észre, ahogy egy lány sikítozott. Kerestem, hogy merre is lehetett, s megpillantottam a vízben. Karjai a felszínen voltak, de már alig lehetett látni. Gyors döntés nyomán, atlétámat levetettem magamról és azonnal beugortam a sós tengerbe. Csak úsztam, s úsztam, mikor már nem láttam belőle semmit. Lebuktam a víz alá, majd úgy folytattam a keresést, aminek végül eredménye is lett. Megtaláltam, ám nem volt magánál.
Amint kiúsztam vele a partra, azonnal a hátára fektettem, s szájon át kezdtem el lélegeztetni, hogy az összes víz, ami a tüdejében rekedt távozzon belőle. Csak fújtam belé a levegőt másodpercekig, majd éreztem, ahogy megemelkedik. Eltávolodtam tőle, s hagytam, hogy a vizet kiköpje maga elé. Arca sápadt volt, de mégis gyönyörű.
Nagy nehezen felsegítettem, majd elvittem az elsősegélyes sátorhoz, ahol kapott egy forró teát, majd egy kis élelmet, és törölközőt. Kicsit sem volt kellemes érzés, hogy egy ilyen csinos lány, mint ő majdnem a víz fenekébe fulladt. A csend köztünk kínos volt, ahogyan az egész légkör.
- Park Jimin. – nyújtottam felé kezemet, s egy aprócska mosolyt engedve mutatkoztam be neki.
- Shin Bora. – kapaszkodott bele tenyerembe, majd kezünket megráztuk a bemutatkozásunk jeleként 
Köszönöm, hogy kimentettél a vízből. Lehet megint a rossz levegővételem miatt, kerültem a mélybe. – magyarázta el a helyzetét. Nem szóltam semmit, hiszen ilyenkor jóformán minden mentős a saját hülyeségét elkezdi, de én csak hallgattam, hogy mi történt, s nem akartam rossz fényt vetni magamra.
- Sokszor történik veled ilyen? 
 kérdeztem meg tőle illedelmesen, majd helyet foglaltam mellé.
- Eléggé gyakran fordul ez elő nálam. Rossz szokásom, ha hosszútávon akarok úszni, órákig akkor a levegővételeim megváltoznak, és olyankor mindig muszáj vagyok valahogy jelezni, hogy az elmerülés szélén állok. 
 fejezte be ennyivel a mondandóját majd felállt, s távozni készült Jimin... – kaptam fel fejemet nevem hallatára este ráérsz? – érdeklődött mire egy kaján vigyor ült ki arcomra. Ám ezt azonnal letöröltem képemről, mikor felém fordult, s csak bólintottam egyet Este hétkor itt lent a parton? – újból érdeklődött, majd felálltam, s mellé szegődtem.
- Elviszlek vacsorázni, hogy jobban megismerhessük egymást.
- Rendben.
 
 válaszolt félénken, majd egy apró puszit nyomva arcomra sétált el mellőlem, egészen a partra. Személy szerint már a elsősegélyes helyen meghúztam volna, de valamiért olyan másnak hatott számomra Bora.
Minden gondolatomat félreraktam, s a telefonomért nyúltam, hogy HoSeok barátomat felhívjam. Ahogy csörrent a telefon, úgy szaladt az összes vér a fejembe, s úgy tudatosult bennem, hogy úriember voltam. Kimentettem a vízből, bemutatkoztam neki, érdeklődtem, majd mintha többet akarnék tőle...Randira hívtam.
- Csá haver, mizu? 
 szólalt meg a készülék túlsó végén barátom, majd röviden és tömören elecseteltem neki az egész történetet. Végig röhögte az egész mesémet, s azon volt fennakadva, hogy randira hívtam a csajt. Igaz, nem vallt rám, de egy lehetőséget láttam benne. Jó nő. Szép, csinos, s okosnak tűnik. Úgy érzem, hogy meg kell őt ismernem mielőtt még lefektetném. A zsánereim közé tartozik – Figyelj már Jimin, akkor este megdugod a csajt? – kérdezte meg komoly hangnemmel HoSeok, s erre a válaszom egy egyértelmű igen volt – Helyes! Nem akarom, hogy berozsdásodj. Hétvégén megyek haza, szóval készítsd fel magad, hogy oltári nagy bulit csapunk neked haver! – készített fel haverom a hétvégére. Igen. Hétvégén töltöm be a 25. életévemet. Egy évvel öregebbnek mondhatom magam, de tapasztaltabbnak.
- Jól van haver, akkor majd hétvégén ütközünk, és hatalmas partit csapunk arra, hogy hazajössz, és arra, hogy ünnepelt vagyok. 
 nevettem fel, s hirtelen egy adrenalin löket kapott el, ahogy megláttam a parton sétálni Borát. Kecsesen sétált végig, s minden férfi tekintete rátapadt. Hiába volt a víz alatt, hiába mentettem ki, akkor is gyönyörű volt. Elvarázsolt  Haver, nekem most mennem kell. Bármi van hívlak! Csá.  elköszönésem után azonnal kinyomtam a készüléket, s a lány felé haladtam. Komótos lépéseim egyre lassabbak lettek, s mint egy csiga, úgy araszoltam egyre közelebb alakjához  Ohh ne haragudj.  mentem neki "véletlenül", majd azonnal bocsánatot kértem tőle. Ahogy rám pillantott, csak elmosolyodott, s úgy nézett rajtam végig, tetőtől-talpig.
- Semmi baj. 
 válasza lágyan zengte be az egész partot, s ismét egy hatalmas energia löketet adott nekem. Nem finomkodtam sosem, még elsőre sem, de most valahogy muszáj vagyok.
- Akkor majd... 
– kezdtem bele.
- Este találkozunk. 
– fejezte be mondatomat vigyorogva. Gesztusát viszonoztam, s elindultam haza, mivel jött a felmentő seregem, aki JoonHo volt.
Szépen lajhár tempóban sétáltam haza, s végigmenve a parton végig csak azon filóztam, hogy mit is csinálhatnék addig, míg este nem lesz. Délután volt, de nem kora este. Ahhoz még túl korán volt. Talán olyan fél öt lehetett, s ilyenkor volt mindig nagyobb a munka. Ilyentájt volt mindig az, hogy családok jöttek a partra, s most is pontosan ez történt ahogy hazafele mentem. Családok hada özönlötték el az egész homokos pusztát, s ennek örültem. Boldog voltam attól, hogy sok család volt jelen azon a gyönyörű helyen, s amiatt is boldog voltam, hogy nem kellett azokat a boldogsággal eltöltött családokat bámulnom.
Miután hazaértem a kis kuckómba, azonnal a szobámba sétáltam, s rádőltem a puha ágyamra, majd pilláimat behunyva gondolkodtam. Minden kavargott a fejemben, de nem akartam azokkal foglalkozni. Untam magam a gondolataimmal, és a sok hülyeségemmel. Így fogtam magam, s a fürdőszobába mentem ahol valamiféle kinézetet akartam magamra ölteni. A vizet megengedtem majd lassan minden ruhadarabomtól megszabadítottam magam, s a forró víz alá álltam.
Fejemet a vízsugár felé fordítva vizeztem be arcomat, hajamat, s majd felsőtestemre folyattam a forró, átlátszó folyadékot. Kellemesen forró volt, s az álmosnak tűnő, s lecsukóban lévő pilláimat is azonnal kiugrasztotta a kellemes érzés. A tusfürdőmet megkerestem, s azonnal bekentem a hűsítő krémmel a testemet. Pár percet magamon hagyva a jó illatú tusfürdőt, ismét a zuhanyrózsa alá telepedtem, és lemostam magamról az aznapi koszt, s annak lehozóját. Frissnek érezve magam másztam ki a zuhanykabinból, majd a fehér színű törölközőmet a derekam köré csavartam, s beálltam a tükör elé, hogy megbizonyosodjak magamról, hogy mos
t is ugyanolyan jól nézek ki, mint mindig, minden egyes nap.
Egy kaján vigyort a képemre öltve vettem elő a hajszárítómat, majd egy gyors hajszárítás után beállítottam a hajamat. Elégedve fürkésztem mivoltomat, majd egy szexi pillantást véve még törölközőben flangáló alakomra azonnal a szobámba sétáltam. A szekrényem elé battyogva azonnal kinyitottam a ruháimat tartó hatalmas szekrényemet, majd kivettem belőle egy fekete bőrnadrágot, egy hozzá passzoló fekete felsőt. Majd tovább kutatva egy fekete zakót vettem elő a szekrényem fogasáról. Még mélyebben kutatva pedig a fekete bakancsomat kerestem meg, amit rövid idő alatt meg is leltem. Minden darabot az ágyamra dobtam, s a fiókomban kezdtem el keresgélni egy sötét boxert, s egy pár fekete zoknit.
Ruháim megtalálása után, azonnal sorjában magamra vettem a különböző méretű és alakú darabokat, majd az órámra pillantva éreztem, hogy indulnom kell. Egy taxit hívtam a házamhoz, s negyed órás ácsorgás után meg is érkezett a fuvarom. A megfelelő címet megadva indultunk útnak, s röpke tíz perc alatt eljutottam a helyszínre. A jármű megállt, én pedig lassan battyogtam a házához, ami egy csodás kertes ház volt. Az öklömet az ajtónak engedve kopogtattam, s fél másodpercet várva, meg is jelent a szemeim előtt.
A taxiba beszállva a mai napra páromnak mondható Borával, kezdtünk mar bemelegedni. Ajkaink csak mozogtak az egész út alatt, s ahogy a megfelelő étteremhez érve ki tett minket a sofőr, azonnal besétáltunk a helyiségbe. Hatalmas volt, s külön privát boxok is voltak kialakítva. Egy színpad állt a bejárat jobb oldalán, s azzal szemben az étkezők foglaltak helyet egy apró tánc parkettek. Külön bárpult volt, az egyre ínyencebb társaságoknak kialakítva. Ámbár vacsorázni mentünk oda, szerettük volna jobban megismerni egymást, s jól szórakozni.
- Hozhatok önöknek egy üveg pezsgőt, esetleg bort, míg választanak? – érdeklődött hatalmas mosollyal az arcán a pincér, s egy bólintás kíséretében beleegyeztünk ajánlatába. Egy üveg jó minőségű édeskés pezsgő mellett döntöttünk, amit szintén hatalmas mosollyal hozott ki nekünk. Egy-egy pohárral töltött nekünk, s az üveget az asztalunkra helyezte – Érezzék jól magukat! – jókívánsága után elsétált gyönyörű partnerem mellett, majd beszélgetésbe bonyolódtunk.
- Nem válaszoltál a kérdésemre! – kezdte el a párbeszédet egy körkéréssel.
- Azért lettem vízi mentő, mert édesapám is az volt. – adtam választ kérdésére, ám hazudva. Nem azért lettem, hanem azért, hogy minden estém tökéletesen teljen el. S ezt csak így tudtam kivitelezni. Csak ültem vele szemben szótanul, szürcsölgettem behűtött italomat, s várakoztam, hogy megszólaljon válaszomra. De csak mosolygott rám, s kacsintott is egyet, ami azonnal fellázította elnyűtt testemet – No és mesélj, te hogy hogy az animálást választottad munkának? – érdeklődtem hatalmas vigyorral az arcomon.
- Hát úgy gondoltam, hogy egy jó szakma, de néha úgy érzem, hogy valami nőiesebbet kellett volna választanom. – válaszolt kicsit negatívan, majd elmosolyodott. Percekig tartottuk a szemkontaktust pezsgős pohárral a kezünkbe, s csak fogainkat villogtatva mosolyogva meredtünk egymásra. Egy szót sem szóltunk a másikhoz, csak pillantásainkkal üzentünk a egymásnak, küldtünk jeleket a másiknak. Csak bámultuk egymást, s a pincér hangjára lettünk figyelmesek.
- Hozhatok esetleg étlapot, vagy valami különlegességre vágynak? 
 érdeklődött a pincér, s rátértünk az étlap kérésre. Amint a kezünkbe tudhattuk pár másodperces keresgélés után ínyenc falatokra leltünk, s azokat megrendelve, egy apró mosollyal az arcán távozott a pincérünk. Újból egymást kezdtük el bámulni, egy szót sem szólva fürkésztük egymás íriszeit, majd résnyire nyílt ajkait. Hihetetlenül gyönyörű sötét szempárjai voltak, s dús, harapni való párnái. Szinte már elvesztem látványukban, annyira hívogatóak voltak.
- És mond csak, a szabadidődben mit szoktál csinálni? – törte meg a köztünk lévő csendet, ami már szinte olyan hangos volt, hogy az egész étteremben lehetett hallani.
- A lakásomban szoktam lenni olyankor, és filmet nézek, esetleg elmegyek valamelyik haveromhoz és elmegyünk csajozni. – vallottam be kellemetlenül az igazságot. Való igaz, hogy csajozni megyünk, de nem egyszerűen csak bulizunk velük, hanem meg is fektetjük azokat, akiket jó bigéknek tartunk. Legtöbb esetben mindig jó nőket szedünk fel a haverjaimmal, s mindig valamelyik bár eldugott, privát szobájában intézzük el a dolgainkat – És te? Ne mond, hogy otthon gubbasztasz és könyveket olvasol, mert nem nézel ki könyvmolynak. – nevettem fel hirtelen a saját szavaim hallatán.
- Nem is vagyok az!  mosolyodott el, miközben komoly választ adott. Ami csak neki volt komoly, nekem kevésbé  Egyébként különböző tanfolyamokra járok. Sminkes, manikűr-pedikűr és még sok másra, amiket előszeretettel csinálok szabadidőmben.  mosolya egyre szélesedett, s akkor volt a legszélesebb mikor a választott ínyencség az asztalunkra került. Finomabbnál finomabb falatok látványa fogadott minket  Köszönjük!  szólalt meg helyettem a velem szemben ülő, majd egy meghajlással távozott mellőlünk a felszolgálónk, és ismételten rám szegezte gyönyörű sötét íriszeit. Egy szó sem hagyta el ajkait, csak bambult, de úgy nézett végig rám. Nem tudtam kiigazodni rajta, de mikor zavartan az előtte lévő ételre néztem, tudtam, hogy valami járt a fejében.
Lassan kezdtük el fogyasztani az étkünket, s utána pedig még pár pohár ízletes pezsgőt is megittunk. Kellemesen telt a vacsora, így miután kifizettem az egész estés számlánkat becsiccsentve intettünk le egy taxit. Szemeiben égett a láng, tükröződött a vágy, hogy ugyanaz a szándéka velem, mint ami nekem vele. Ezen felbuzdulva a taxi hátsó ülésén gyengéden eljátszadoztam a lánnyal.
Ahogy a lakásához egyre jobban közeledtünk, úgy kezdett el felperzselődni a vágyaink, s a körülöttünk lévő levegő is egyaránt. A lakása bejáratához érve gyorsan nyitotta ki a bejárati ajtót, s ahogy átlépte a küszöböt a nyakkendőmért nyúlt, s azt megragadva azonnal behúzott a nappaliba. Magassarkújával magunk mögött becsukta a barna színű falapot, s azt egy mozdulattal be is zárta, majd felém fordult, s ajkaimra tapadt.
Ajkai édeskés, mámorító íze hamar hatalmába kerített, majd egy könnyed mozdulattal nyelveink immáron lágy táncot jártak egymással, s egyre jobban belemélyülve csókunkba, már a levegő is izzott körülöttünk. Lábait csípőm köré tekerve ugrott az ölembe, s fenekénél megtámasztva, azonnal a szobájába cipeltem, s az ágyára döntve lábai közé helyezkedtem, s tovább csókoltam. Részegítő volt ajkait harapdálnom, éreznem. Csókjai édesek voltak, s érződött az alkohol, melyet bőségesen fogyasztottunk. Tetszett. Kifejezetten tetszett, hogy most sem fogta vissza magát. Ajkaitól elválasztottam párnáimat, s zakómat, majd fekete színű felsőmet azonnal levetettem magamról és a szoba egyik sarkába hajítottam, majd újra visszatértem dús ajkaira, amiket tépni kezdtem csókjaimmal.
Egyre jobban belemélyültünk, s egyszer csak azt éreztem ahogy érintése végigcsúszik meztelen hátamon, s nadrágom szegélyénél megállt. Másodpercekkel később pedig rácsúszott fenekemre, s rámarkolt. Emiatt hirtelen belenyögtem csókunkba, aminek hatására elmosolyodott. Jó érzés volt, hogy nem csak én vagyok olyan, aki egy aprósággal tűzbe hozza a másik felet, hanem partnerem is egyaránt ilyen. De nem hagytam ennyiben a dolgot. Ajkaitól elválasztottam ajkaimat, ujjaimat meg felsőtestén végighúztam. Csupán csak egy igen sokat mutató vörös miniruha volt rajta, így igencsak tetszetősnek tűnt az, hogy leszakítsam róla. Ám nem tettem meg. A ruha csodás volt, hihetetlenül jól állt neki. Kiemelte formás idomait.

Nyakára rátérve a vékony bőrét azonnal gyengéden harapni kezdtem, s sóhajait meghallva már rá is tértem a kulcscsontjára, ami a pánt nélküli ruhája miatt teljesen elérhető volt számomra. Apró puszikkal leptem el puha, bársonyos bőrét, majd ismételten hátamon végigsuhanó ujjait éreztem meg bőrömön. Jó érzés volt, a hideg is kirázott érintésétől. Más volt, mint az eddigiek. Jóval másabb.
Ajkaira visszatérve már kegyetlenül tépte ajkaimat, s ezzel olyan hatást gyakorolt rám, amit nem hittem volna. Ruháját lassú mozdulatokkal hámoztam le íves, formás testéről majd miután lekerült róla a felesleges darab, újból lejjebb vándoroltattam ajkaimat bőrén. Lágy csókokat hintve ajkára, majd nyakára, s kulcscsontjára, új helyekre, még érintetlen területekre vándoroltattam párnáimat.
Először mellkasát hintettem be édes csókjaimmal, majd íves keblei felé haladva a takarás nélküli bőrfelületét kezdtem el csókolni. Ujjaimat ismét, újból és újból végighúztam bőrén, majd combja belső oldalára téve hideg ujjaimat, elkezdtem felfelé húzna, majd gyengéden ráhelyeztem fehérneműjére majd lágy körkörös mozgásban kezdtem el mozgatni ujjaimat.
Lábait minden egyes alkalommal egyre szorosabban kezdte összehúzni, s ennek hatására kezemet elvettem nőiességétől, majd egyik kezemmel felemeltem, s a másikkal a melltartóját azonnal lecibáltam róla. A felesleges anyagot a felsőim mellé s a ruha mellé száműzve már fedetlen kebleire tapasztottam rá ajkaimat. Egyik kezemmel kitámasztottam magam, míg másikkal bal mellét kezdtem el masszírozni. Eközben ajkaim továbbra is mozogtak. Mellbimbóját néhol megnyaltam, esetleg megharaptam, s így kényszerítettem ki belőle egyre kéjesebb hangokat.
De nem időztem el sokáig. Ajkaimat áthelyeztem másik mellbimbójára, elismételve az előző cselekedetet, majd apró puszikkal haladtam lefele lapos hasán. Csipkés tangájának a szegélyébe belekapaszkodva rántottam le róla. Combja belső felét csókokkal borítva újból felfelé haladtam, ám most ajkaimmal. Csiklójához érve azonnal nyalni és szívni kezdtem. Csak nyögött, s nyögött végig, s a nevemet kiejtve ajkain elvarázsolt.
Domborulatától eltávolodva lassan felálltam, s övemért nyúltam, hogy levegyem magamról a nadrágot, ám ezt Bora nem engedte. Leszedte rólam, s meredt pupillával fürkészte merev férfiasságomat. De nem túl sokáig élvezhettem ezt a látványt. Hamar ajkaimra tapadt, majd mielőtt elmélyíthettem volna csókunkat elvált tőlem, s egy elégedett mosoly kíséretében egyre lejjebb halad kidolgozott felsőtestemen. Apró puszik, szívások  kíséretében haladt lefele felső testemen, majd merev tagomat a kezébe vette, s fel, majd lefelé kezdte el mozgatni azt, s miután csókjai hasam aljához értek, azonnal rákapott merev tagomra, s úgy kezdett el izgatni.
Jó érzés volt, ám nem sokáig élvezhettem. Eltávolodott tőlem, s lassan, hívogatón az ágyra húzott, s újból találkoztak ajkaink. Perzselő táncot jártak, míg újfent kezeim végig simultak bőre puhaságán, s domborulatánál megállva, két ujjammal behatoltam, s lassan mozgatni kezdtem őket. Ajkait téptem, míg ő vagy a hajamba túrt, vagy a hátamat lepte el vörös, hosszú, s mély csíkokkal, s néhol, egy erősebb lökés kíséretében, vagy gyorsabb mozgás hatására újfent belenyögött csókunkba.
Ujjaimat kihúzva járatából, lassan hatoltam be hüvelyébe, majd a forróság megérezve férfiasságom körül, elfogott egy kisebb adrenalin. Lassú lökésekbe kezdtem, közben ajkait harapdáltam, csókoltam, s nyögései ajkaink érintkezésekor egyre jobban késztetett arra, hogy gyorsabban mozgassam csípőmet. Így tempómat kétszeresére, majd háromszorosára, s végül az idő múlásával többszörösére gyorsítottam, s már nem bírtam sokáig.
Az egész szobát hangos sikolyok, morgások zengték be a helyiséget, s ennek köszönhetően ismét egy adag adrenalin szabadult fel bennem. Ám lökéseim az idő alatt egyre lassabbak kezdtek el lenni, ahogy éreztem, hogy egyre erősebben feszül ívbe a gerince. Lökéseim valamiféle gyenge pontnak ütköztek, s valamilyen forróság lepte el férfiasságom környékét. Párat mg ugyancsak löktem, ezzel szintén csúcsra érve értem el ugyanazt, amit partnerem.
Percekig megismételtem lökéseimet, egyre csak lassítva, majd az eredeti formáját felöltő tagomat járatából kihúztam, s Bora remegő teste mellé feküdtem. Takaróját magunkra húzva, fejét mellkasomra helyezte, s én hátát cirógatva hunytam le pilláimat.
- Miattad fogok ezentúl belefulladni a vízbe, hogy kiments, s ilyen jó, vagy talán ennél is jobb estében legyen részünk a továbbiakban. 
 mosolyodott el mondandója közben, majd a néma csend fogadott. Elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése